بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آیا سازمان لیگ تبدیل به موسسه خیریه خواهد شد؟!

http://esesclub.com/public/album_photo/d0/3c/08/82c9c_d8d2.jpg?c=6445

خدا را شکر با مساعدت سازمان لیگ و احتمالا برخی از مدیران تیمهای ذی نفع از برگزاری بازی هفته بیستم استقلال مقابل داماش،این تیم شمالی به تهران سفر کرده تا فردا مقابل آبی پوشان پایتخت صف آرائی کند.
اینکه داماش توانسته با کمک های سازمان لیگ مقابل استقلال حاضر بشود،برای هواداران تیمی که می خواهد مجددا قهرمان لیگ بشوند نباید ناراحت کننده باشند.
منتهی خوب میدانیم که مشکلات داماش با هزینه سفر یک یا دو بازی حل نخواهد شد و مجددا در اولین بازی خارج از رشت امکان دارد مشکلات فعلی این تیم همچنان پابرجا باشد.
حال این سوال برای ما پیش آمده که اگر داماش در بازی های آینده اش مجددا به به دلیل مشکلات مالی رسما اعلام کند که نمی تواند به فلان شهر سفر کند،آیا باز هم مسئولان  فدراسیون و سازمان لیگ هزینه های آنرا تقبل خواهند کرد؟
اگر آقای تاج باز هم دست در گاو صندوق سازمان لیگ برتر بکند و هزینه های تیم داماش را پرداخت کند که حرفی نیست الا اینکه تیم های دیگر هم بنا برهمین مشکلات مالی  سعی می کنند رویه تیم داماش را پیش بگیرند!
اما اگر سازمان لیگ فقط برای همین یک دیدار  دست به جیب شده باشد که آنوقت آش آنقدر شور خواهد شد که با هر هجمه و انتقادی بوی گندش تمام فضای فوتبال ایران را پر خواهد!
نکته: یک برد سه بر صفر وقاطع هم بابت تفاضل گل و هم ندادن تلافات مانند اخراج بازیکنان و یا مصدومیت شدن برای استقلالی ها میتوانست خیلی خوب و به صرفه باشد و از طرف دیگر بازی مقابل تیمی که قبل از سوت داور پی باخت سه بر صفر را به تنش مالیده بودند و بازیکنان این تیم می دانند که اگر با اختلاف گل بالا هم به استقلالی ها ببازند مورد مواخذه و انتقاد رسانه ها و هوادارانشان قرار نخواهند گرفت،پس دست به یک بازی انتحاری زده و بدون هیچ استرسی بابت باختن با انگیزه بالا به مصاف آبی پوشان می روند و همین موضوع ممکن است باعث دردسر شاگردان قلعه نویی بشود!
تلنگر:یادمان نرود فصل قبل تنها تیمی که توانست استقلال را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهد،داماش گیلان بود.دو باختی که یکی از آنها باعث مرگ یک هوادار در رشت شد و دیگری هم درآخرین بازی لیگ و در شب جشن قهرمانی استقلال!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 10 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته بیستم,استقلال,داماش,سازمان لیگ, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com